Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
26 novembre 2012 1 26 /11 /novembre /2012 21:00
 
Photo de Sandra et ses enfants en train de traduire ce texte en serbe...
  121024-Sandra.jpg
 
   
Cevrtak 4 Oktobar 2012.
 
 
Na zlatnom seno iz Jagodinski zooloski vrt.
 
Isidorov san.
 
 
Mi smo se smejali os srece I od radoste,ja I Sasa ,posle toga sto smo bili pesasili od Lakivova kuca(Bagrdan).Mi stizemo u Jagodini istim koracima kao magarac Isidor:Pada kisa.
 
Dakle 8 dana pre toga ,kada je Sasa stao ispred Kovinove vrata da bih me ugostio u njegovoj kuci kod Veliko Orasije :Padala je kisa.
 
              To je bilo drugi put, tokom 3 meseca suse,dakle Gospodjice kise nudila je par fragmenta vode nad Srpsko centralno osusena zemlja,obelezi su pocetak I kraj naseg poznavenstvo sa Sasom.Treba inace se vratiti veceras kod kuce.
 
              Nadamo se da cemo se opet sresti,kao i sa Sekijom I koliko jos druge osobe koji su mi postali prijatelji,ssa kim mi kazemo :Toliko su ovi trenuci blagoceni ,gde se docekamo jedni i drugi,neki sa ostalima.Ne zaboravjajuci ,da ono sto smo bili zapoceli trebamo nastaviti.”Nastavimo ono sto smo zapoceli”je jedna karatestika od odnosima Boga sa Covecanstvo.Nasao sam napisano u confessions de ST Augustin.Ps 13 78.
 
              Kad je Sasa odlazio,sa Galetom sam poveo magarce Isidor u zooloski vrt iz Jagodine,toga se bila setila Maja ,bila je cula magarce kako njace,u malom zelenom prostoru izmedju zgradama,gde sun as bili docekali ,pa me ona rece:”Sta mislite na to to?!Kad bih vodili magarce Isidor I zooloski vrt iz Jagodine…
 
               Sad cu zvati moju priljatelicu,njen muz je director zoo vrt!!!”
 
               Maja ce postati vodic I prevodilac ,blagoslov za nastavak nasem putem do Betleem,za mir.
 
               Kakav dozivjaj ,dok smo prolazili kroz grad Jagodine.Inpresiralo me da vidim kako se ljudi setaju gradom u vece!Uzivaju u veceervju atmosfera I pricaju sa prijateljima.Dakle,gledajuci kako prolazi magarce,znajuci Gale,ljudi ga pitaju:”Gde ste se uputili sa vesem magarcem???”Magarce Isidor stade kad cuo da pricamo.Ocekuje,da ga neko pomiluje ili mu pruzi sargarepu.I to je Gale ,na Srpskom jezikom ,predtavio,to vece smo imali bas puno sta da isfotokopiramo(u novine iz Vrbas jedan list “Danisa”koji zna na pamet I u svoje srce}.
 
               Posle brojne zaustavjanje ,razgovorima na ulici,kao i slikanje ,evo nas ispred zoo vrt iz Jagodine.
 
               Kakav docek!!!
 
               Kada vidim magarce Isidor medju ,sve te zivotinje iz Jagodinski zoo vrt,srecan sam za njega.Cini mi se da grad nema magarce u svoj zoo vrt.
 
               I evo kako oni sad nam nam ponude pauza izmedju njih 2 dana i 2 noci,gde je on nasao mir I pokojnost.To ce mi omoguciti “pokupim I napisem ,sto sam hteo videti I svedociti za neprekidna zivotna borba.”(Job 19 23 _25).I posebno,to sto nazovem :
 
               “Isidorovog san”
 
Magarac Isidor ,se bas lepo osecao u taj zoo vrt da posle nekoliko vremena ,u jednom trenutku,dok smo bili sami,hodajuci istim korakom,on mi rece:
 
ISIDOR:Posle slikanje sa strane TV novinari ,gledao sam te kako odlazis u kafic sa tim ljudima,a mene su vratili u zoo vrt ,u velikom boksu koje je bio postao moj,I kojim sam mogao lepo da se odmorim .Bio sam srecan zato sto sam mogao lepo da izpricam jedan par gazela i jednoj kamili i njenjog mladunce ,san koji sam bio sanjao prosle noci.Slusali su me i gledali njihovom lepe i nezne oci.
 
Prvo sam se im zahvalio za dobrodoslicu,i ujedno i ljudima koji brinu o nama .I nastvavio sam d aim izpricam cilj nasem putovanje,kao sto sam bio ucinio sa magricom Irana iz Szigetszent miklos iz Madjarske,sredinom Avgusta,ja sam im podelio san koji sam bio sanjao.
 
Lulu:|”Pa I ti si poceo Isidor da sanjas?
 
Isidor:Da ,naravno!...pa nastavim d aim izpricam!
 
Eto ,cuvar je bio zaboravio da zakljuca vrata mom boksu,mozda I namerno ,zato je znao da sam pun zelje za slobodom,ne volim da me neko nedge veze.Tako I sam mogao,da cirkulisem kroz ceo zoo vrt.Otisao sam bio da pozdravim Lava,Leopard,Pantera i Vuka.
 
Kad sam se preblizio kavezima ,nisu ni pokazali ni zubi ni kandje…Tako,da su postali pripitomjeni,cuvari nisu morali vise da nose ogroman broj kljuceva,kako bih morali da nas zatvore.Cuvari su sacuvali njihov posao a to je bilo samo da nas paze I vode brigu o nama,vise nismo ubijali da bih jeli,nego smo jeli travu koja Gospodjica kisa pustila na povrsinu zemlju da poraste…
 
Lulu:Vrlo sam dodirnut,Isidor,za znacaj tvojom snu…
 
Isidor:Da ,dakle sa svim cega sam mogao da se setim u mojoj magarecevoj glavi,bilo je to spoj cege svega sto sam bio slusao od tebe,kad si bio izpitan sa strane novinara sa TV,i svi tim ljudima koje kad nas sretnu pitaju gde smo se mi uputili?
 
Sanjao da su ljudi prestali da nagomilaju novac da bih pravili,ono sto unisti zivot…
 
Oslobodujicu se svoje nasilnim ponasanjama i nasim kadjama.
 
Kad od jednom Kamila je podigla kapne oci i rece mi:”Ti ,kojim nam prija tvoju prisustvo,u mojim karavanama po pustinjama,bass si onakav kako sam bila zamisljala:Treba stvarno prestati da unistimo nasu planetu,i da prestanemo napravimo od nje mesto smrt.Nasa planeta je kao l Arc de Noe ,ona je kolevka zivota.
 
Zoo vrt u kojom smo mi ,je jedan poziv za zivot…”Evo,kako me gazelevog para mi kazu:”Steta je, sto ne mozes ostati duze…Treba te svi cuti,daje nam zelju,volju i nadu za nasem zivotima…”
 
                  Evo me,sad kako ja njima izpricam ono sto sam bio cuo kako si ti bio izpricao ljudima pre neki dank ad smo se bili malo odmorili pored puta,dok sam ja bio uzivao rucajuci zlatno seno,koje je uspeo da raste baz obzira na susu.
 
Tad si otvorio Bibljiju,i rekao si:”Trebamo pratiti,profetove delove,i nastaviti!Oni nam kazu , da dolazi vreme gde narodi pravice sa njihovim maceve ,tockove za kocije i od njihovi lukova fosila”is.2 4
 
“Malisa je sustina Jesevlja…On ne sudi na izgled …Eto,kako vuk zivi sa jagnetom,panter lezi pored jarce .Vo i lav prolaze zajedno ,vodeci ga jedan mali decak.Krava I medved se sprijatelje ,njihovi mladuncici zive zajedno.Lav jede seno kao I bik…”(is.11  1.9)
 
Lulu:Ah,bas je tvoj san lep ,Isidor,na zlatnom seno iz Jagodinski zoo vrt…I srecan sam dok sam izpricao novinari,sa kojim smo bili proveli kod Kovilj,ti si takodje izpricao zivotinjama iz zoo vrt…Svakog dana delic naseg snove postanu realnost,koliko tvoj san lici na Isain san !
 
Isidor:I takodje na profetovo Zakarija!
 
Lulu:Da, izpricaj mi!
 
Isidor:Mi to izpricamo,najvise iz magarecev pamcenje,ovaj Zakarjev san.
 
Zato sto mi magarci smo vrlo .Cuo sam kako pre neki dan ,si  to pevao u glas,tokom nasim putem.|”Devojko,iz Jerusalaem!Evo,tvoj kralj dolazi ka tebi:On je dobro stvoren  i pobednik,skroman,jahac magarce ,malog od jedne magarica.
 
Dovoljan d Epraim kola,i    od Jerusalemovo konji;ratni lukova bice skinuti,on ce siriti mira za sve nacije.
 
Njegovoj svetlost icice od more do mora i rekama do ektremitete nasoj planeti.”za 9 9.10
 
Lulu:I ti si sve to izpricao ,tvoj divan san o zivotinjama iz Jagodinski zoo vrt!
 
Da li si svestan toga sta ce se sad desiti u Jagodini.Svaki put,kad neka deca dolazice da posetu zoo vrt,zivotinje ce im izpricati tvoj san:
 
“Jedan magarac ,Isidor,dosao da zivi ovde par dana I par noci…
 
Toliko mu je bilo lepo ,na zlatnom senu,kojim smo mu bili poklonili,da je on od toga doziveo san…”
 
I izpricajuci tvoj …Zivotinje prenece decama I ljudima …Deca od srece najezice se …Taj san ce im uci u kozu ….Zivotinjama…”Jos jednom glagol ce postati mesa”Jo 1 4. 
 

Partager cet article

Repost0

commentaires

A
Est il possible de faire savoir à Lulu que mon père Henri des commards à Dole est décèdè?
Répondre

Présentation

  • : Lulu en camp volant
  • Lulu en camp volant
  • : Lucien Converset, dit Lulu est prêtre. A 75 ans, il est parti le 25 mars 2012 avec son âne Isidore en direction de Bethléem, où il est arrivé le 17 juin 2013. Il a marché pour la paix et le désarmement nucléaire unilatéral de la France. De retour en France, il poursuit ce combat. Merci à lui ! Pour vous abonner à ce blog, RDV plus bas dans cette colonne. Pour contacter l'administrateur du blog, cliquez sur contact ci-dessous.
  • Contact

Commentaires

Vous pouvez laisser un commentaire sous les articles. Les commentaires sont modérés avant publication. C'est-à-dire que tout commentaire injurieux, insultant publicitaire ou inadéquat n'est pas publié Merci.

Recherche

Désarmement nucléaire

Journée de jeûne pour demander le désarmement nucléaire unilatéral de la France,

tous les 1ers lundis du mois de 14h à 17h en hiver, de 16h à 18h en été, à Dampierre (39) avec un temps de partage et de réflexion animé par Lulu.

Et commémoration des bombardements d'Hiroshima et Nagasaki entre les 6 et 9 août, chaque année.

L'anti-pub

Les pubs sur les blogs ou les sites que vous consultez sont trop agressives ? Il existe un moyen de respirer à nouveau, en téléchargeant le pare-pub Adblock Plus (clic). Vous ne supprimerez pas les pubs imposées, mais vous ne les verrez plus.